مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 05:352020-12-31پزشكي

شکننده بودن شرایط کرونایی در تالش/30 بیمار کرونایی بستری هستند


بعد قرمز شدن وضعیت کرونایی در تالش و با رعایت مردم و تمامی صنوف اکنون وضعیت تالش از قرمز به نارنجی تغییر کرده و به گفته فرماندار، اکنون 30 بیمار کرونایی در بیمارستان این شهر بستری که هشت نفر از آنان در بخش مراقبت های ویژه به سر می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، همزمان با آغاز موج سوم کرونا در کشور استان گیلان یکی از درگیرترین استان های ایران به لحاظ شیوع کرونا بوده و روزانه 100 نفر در دیارمیرزا به کووید 19 مبتلا می شدند.

از اول آذرماه و با اعمال محدودیت های کرونایی وزارت بهداشت، وضعیت شهرها به لحاظ میزان خطر ابتلا به کرونا را بصورت هفتگی اعلام و شهرستان تالش یکی از شهرهای بسیار درگیر به لحاظ کرونایی اعلام و وضعیت این شهر همواره در شرایط قرمز بوده است.

وضعیت شهرستان تالش در اواسط آذرماه به حدی بغرنج بود که تمامی تخت های بیمارستان این شهر تکمیل و دیکر امکان پذیرش بیمار کرونایی در مراکز درمانی تالش میسر نبود و به این دلیل تمامی و در آن ایام مشاغل سطح دو، سه و چهار در تالش تعطیل و فقط مشاغل سطح یک مجوز فعالیت داشتند.

بعد قرمز شدن وضعیت کرونایی در تالش و با رعایت مردم و تمامی صنوف اکنون وضعیت تالش از قرمز به نارنجی تغییر کرده و به گفته فرماندار شهرستان تالش، اکنون 30 بیمار کرونایی در بیمارستان این شهر بستری که هشت نفر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکننده بودن شرایط کرونایی در تالش/30 بیمار کرونایی بستری هستند

شکننده بودن شرایط کرونایی در تالش/30 بیمار کرونایی بستری هستند