مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 13:502020-12-30سياسي

اهدای نشان «شهر دوستدار آب» به شهردار مشهد


نشان «شهر دوستدار آب» از سوی سازمان جهانی یونسکو به شهردار مشهد اهدا شد.

- مشهد ـ نشان شهر دوستدار آب از سوی سازمان جهانی یونسکو به شهردار مشهد اهدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشان شهر دوستدار آب توسط حجت الله ایوبی، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران و از سوی این سازمان به شهردار مشهد اهدا شد.

حجت الله ایوبی در مراسم اهدای نشان شهر دوستدار آب گفت: شهرمشهد به عنوان شناسنامه ایران باید شایسته میزبانی امام رضا(ع) باشد، لذا این شهر باید در همه بخش ها شاخص باشد.

دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو در ایران اضافه کرد: در حال حاضر یکی از شاخص های فرهیختگی یک کشور و شهر رفتار آن با محیط زیست و طبیعت و به ویژه آب است، رفتار با آب نماد فرهیختگی و فرهنگ یک ملت است و چه خوب است که شهر مشهد، میزبانی امام رضا(ع) را قدر دانسته و توانسته در حوزه آب، مشهد را نمونه کند.

وی با بیان اینکه مسئله آب علاوه برموضوعات سیاسی و چالش ها و بحران های که دارد، می تواند محور صلح باشد، اظهار کرد: ما می توانیم با کشورهای منطقه و همسایه بر سر مصرف بهینه آب و تامین منابع آب به جای جنگیدن، گفتگو کنیم و این شعار اصلی ایران است.

ایوبی اضافه کرد: در مباحث دینی نیز آلوده کردن آب ها حرام است و دین مبین اسلام، پیروانش را موظف کرده تا رفتاری درست با آب داشته باشند، لذا زمانی که ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای نشان «شهر دوستدار آب» به شهردار مشهد

اهدای نشان «شهر دوستدار آب» به شهردار مشهد