مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 10:202020-12-30اقتصادي

اشتغال 250 نفر در اجرای فاز دوم طرح آبرسانی دشت سیستان


مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفت : 250 نفر از نیروهای بومی در اجرای فاز دوم انتقال آب به مزارع کشاورزان سیستانی مشغول فعالیت می باشند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفت : 250 نفر از نیروهای بومی در اجرای فاز دوم انتقال آب به مزارع کشاورزان سیستانی مشغول فعالیت می باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا جعفر زربافتی 10 دیماه افزود: نیروهای بومی در قالب 25 شرکت پیمانکاری، انتقال آب با لوله از حوضچه های پنج هکتاری به سرمزارع یک هکتاری را برعهده گرفته ودر حال انجام کار می باشند.

وی افزایش بهره وری مصرف آب از طریق جلوگیری از هدر رفت منابع آبی، توزیع پایدار ومطمئن آب بین کشاورزان را از اهداف مهم اجرای فاز دوم طرح آبرسانی 46هزارهکتاری دشت سیستان برشمرد.

زربافتی بیان داشت: عملیات اجرایی فاز دوم آبرسانی دشت سیستان از مهرماه سال جاری آغاز وتاکنون مطالعه و طراحی بیش از 2500 کتار از اراضی انجام و 1500 هکتار از این میزان در دست اجراست.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان اذعان داشت: تا به امروز عملیات اجرایی انتقال آب بالوله از حوضچه های پنج هکتاری به مزارع کشاورزان در سطح 720 هکتار به اتمام رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 250 نفر در اجرای فاز دوم طرح آبرسانی دشت سیستان

اشتغال 250 نفر در اجرای فاز دوم طرح آبرسانی دشت سیستان