موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 09:252020-12-30ورزشي

نبش قبر بعد از یک دهه؛ ریبری عامل اخراج فان خال بود!


عضو کروات اسبق تیم فوتبال بایرن مونیخ «فرانک ریبری» را عامل اخراج لویی فان خال در سال 2011 معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در تاریخ 10 آوریل سال 2011 مدیریت باشگاه بایرن تصمیم گرفت به همکاری با فان خال سرمربی هلندی اش خاتمه دهد.

به همین خاطر وی را از کار برکنار کرد.

در آن هنگام رسانه ها در مورد علت وقوع چنین اتفاقی گفتند که چون بایرن در پایان فصل نتوانست قهرمانی بوندس لیگا را کسب کند و سوم شد، فان خال با چنین سرنوشتی مواجه شد.

در آن فصل البته وضعیت بایرن به طور کلی خوب نبود و بارها میان بازیکنان و مربی، برخوردهای پیش آمد که حواشی آفرید.

دانیل پرانیچ که در سال های 2004 تا 2015 برای تیم ملی کرواسی به عنوان مدافع چپ 58 بازی کرد و یک گل زد، در سال های 2009 تا 2012 عضو بایرن مونیخ بود.

وی در مصاحبه ای بعد از گذشت نزدیک به یک دهه در مورد ماجرای برکناری فان خال و علت اصلی آن صحبت کرد و موضوعی را نبش قبر کرد.

پرانیچ که اکنون 39 ساله است، برای این منظور به فرانک ریبری وینگر پرسابقه، فرانسوی و پیشین بایرن اشاره کرد و گفت: به نظرم ریبری نقش بسزایی در اخراج فان خال در آن سال داشت.

او افزود: اگر فرانک کنترل بهتری بر خودش داشت و دستورات مربی را عمل می کرد، جو تیم بهتر می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبش قبر بعد از یک دهه؛ ریبری عامل اخراج فان خال بود!

نبش قبر بعد از یک دهه؛ ریبری عامل اخراج فان خال بود!