مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 07:002020-12-30اقتصادي

686 مجوز صنایع دستی در چهارمحال و بختیاری صادر شد


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 686 مجوز فعالیت صنایع دستی در این استان صادر شده است.

- مهرداد رییسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، از صدور 686 مجوز فعالیت صنایع دستی در چهارمحال و بختیاری در سال جاری خبر داد و گفت: این مجوزها برای فعالیت هنرمندان در رشته های مختلف صنایع دستی استان مانند سرمه دوزی، لباس محلی، قلم زنی، خاتم سازی، سفال گری، چوغابافی، سنگ تراشی و تراش سنگ های قیمتی صادر و به آنان داده شده است.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری افزود: از مجموع مجوزهای صادر شده برای رشته های مختلف صنایع دستی در سال جاری 430 فقره پروانه تولید انفرادی، پنج فقره پروانه تولید کارگاهی، 11 فقره جواز تاسیس کارگاهی و 240 فقره کارت شناسایی بوده است.

رییسی عنوان کرد: با صدور این تعداد مجوز زمینه اشتغال مستقیم برای 686 نفر در حوزه های مختلف صنایع دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری فراهم شد.

وی ادامه داد: بیشترین مجوزهای صادر شده برای فعالیت هنرمندان در رشته های مختلف صنایع دستی چهارمحال و بختیاری مربوط به حوزه روستایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

686 مجوز صنایع دستی در چهارمحال و بختیاری صادر شد

686 مجوز صنایع دستی در چهارمحال و بختیاری صادر شد