مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 06:452020-12-30سياسي

عشایر خوزستان نماد وحدت و همدلی هستند


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از برکات نعمت وحدت و همدلی، دفاع جانانه ی عشایر خوزستانی از اسلام و ایران در برابر دشمنانی چون انگلیس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در جمع بزرگان عشایر عرب و بختیاری خوزستان اظهار کرد: شما نماد چندین میلیون خوزستانی هستید و این وحدت، همدلی و روح انسجام و ائتلاف ملی و دینی که بین اقوام در خوزستان موجود می باشد نعمت بسیار بزرگی است.

وی افزود: شاخص هایی مانند اسلام، تشیع، اهل البیت، ایرانی بودن و برادر حقیقی بودن از مواردی است که اقوام را به هم پیوند می زند و همه آن ها مقدس اند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: از برکات نعمت وحدت و همدلی، دفاع جانانه ی عشایر خوزستانی از اسلام و ایران در برابر دشمنانی چون انگلیس، صدام و استبداد قاجار و پهلوی بود.

حیدری ضمن مرور خاطرات سردار سلیمانی گفت: اینچنین شخصیت بین المللی در سیل سال گذشته وقتی شاهد گرفتاری مردم شد به خوزستان آمد و آستین هایش را بالا زد.

وی افزود: هنگامی که سردار یک پیرمرد شادگانی را دید که از بین تمام اثاثیه خانه اش تنها به برداشتن عکس امام (ره) اکتفا کرده آن پیرمرد را بوسید و این نماد احترام و عشق حقیقی و متقابل بین مردم و فرماندهان بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر خوزستان نماد وحدت و همدلی هستند

عشایر خوزستان نماد وحدت و همدلی هستند