مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 16:152020-12-29دانش

حقوق اعضای هیات علمی افزایش می یابد/تعیین اختیارات دانشگاه های استانی تا فردا


وزیر علوم از افزایش بخشی از حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه ها خبر داد و گفت: در تلاشیم حقوق بخش دیگر از اعضای هیات علمی نیز افزایش یابد.

- وزیر علوم از افزایش بخشی از حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه ها خبر داد و گفت: در تلاشیم حقوق بخش دیگر از اعضای هیات علمی نیز افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ دکتر منصور غلامی در نشست روسای دانشگاه ها و موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری با تاکید بر اهمیت اجرای طرح ساماندهی و مدیریت استانی آموزش عالی و با اشاره به اینکه دو موضوع ساماندهی آموزش عالی و مدیریت استانی آموزش عالی با هم تفاوت دارند، تصریح کرد: در موضوع مدیریت استانی آموزش عالی اصل بر تفویض اختیارات از سطح ستاد وزارت به استان ها است که در این راستا دبیرخانه اجرایی شدن این موضوع در دانشگاه بزرگ مرکز استان به عنوان دانشگاه مادر یا معین صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت این موضوع در استان ها به صورت شورایی است و مباحث پس از بررسی تصمیم گیری می شوند و برای اجرا توسط دانشگاه معین هدایت می شود و در این خصوص به هیچ عنوان قصد حذف و یا کاهش مسئولیت های دانشگاه ها و مراکز کوچک را نداریم.

غلامی با بیان اینکه همه مسئولیت ها قابلیت تفویض شدن به استان ها را ندارند، گفت: در این راستا فرصتی در اختیار روسای دانشگاه ها و مدیران موسسات گذاشته شد که مجموع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق اعضای هیات علمی افزایش می یابد/تعیین اختیارات دانشگاه های استانی تا فردا

حقوق اعضای هیات علمی افزایش می یابد/تعیین اختیارات دانشگاه های استانی تا فردا