مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 11:002020-12-29سياسي

9 دی روز بیعت با ولایت و اهل بیت(ع) بود/روحانیت آگاهی بخش باشد


نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: روز 9 دی ماه یاد آور حماسه عظیم وارزشمندی است که ملت غیور ایران در سال 88 آفریدند و با ولایت و اهل بیت(ع) دوباره بیعت کردند.

- شیراز - نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: روز 9 دی ماه یاد آور حماسه عظیم وارزشمندی است که ملت غیور ایران در سال 88 آفریدند و با ولایت و اهل بیت(ع) دوباره بیعت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله لطف الله دژکام ظهر سه شنبه در سخنان خود به مناسبت سالروز 9 دی ماه، گفت: روز نهم دی ماه یاد آور حماسه عظیم وارزشمندی است که ملت غیور ایران در سال 88 آفریدند و با ولایت و اهل بیت (ع) دوباره بیعت کردند.

وی با اشاره به اینکه نهم دی ماه روز حمایت از ولایت فقیه است ادامه داد: هر وقت و هر جایی لطمه ای می خواسته پیش بیاید، این همت و غیرت فاطمی مردم ایران بوده است که ایستادند و مانع از ان لطمه شدند امام جمعه شیراز گفت: در سال 88 دست خدا از استین ملت بیرون آمد و فتنه های آن سال خاموش و بی اثر شد.

او ادامه داد: بصیرت داشتن جز با توسل به حضرت فاطمه زهرا میسر نیست چرا که بصیرت پیوسته و مرتبط با حضرت صدیقه طاهره است.

آیت الله دژکام به نقش مؤثر روحانیت در افزایش بصیرت جامعه اشاره کرد و گفت: روحانیت نقش دعوت گری را باید با جدیت دنبال کنند و این وظیفه اصلی روحانیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی روز بیعت با ولایت و اهل بیت(ع) بود/روحانیت آگاهی بخش باشد

9 دی روز بیعت با ولایت و اهل بیت(ع) بود/روحانیت آگاهی بخش باشد