مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 10:352020-12-29سياسي

مسابقات قرآنی «مدها متان» به صورت مجازی برگزار می شود


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان از برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدها متان» در همدان خبر داد و گفت: این دوره از مسابقه با هدف شناسایی فعالان و نخبگان قرآنی و ایجاد بستر رقابت سالم برای علاقمندان این حوزه به صورت مجازی برگزار می شود.

- ایسنا/همدان مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان از برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان در همدان خبر داد و گفت: این دوره از مسابقه با هدف شناسایی فعالان و نخبگان قرآنی و ایجاد بستر رقابت سالم برای علاقمندان این حوزه به صورت مجازی برگزار می شود.

حمیدرضا ناهیدی فرد سه شنبه 9 دی ماه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: شناسایی و توانمندسازی استعدادهای فرهنگی، هنری انقلاب اسلامی یکی از مهمترین اهداف ایجاد طرح ملی ایران قوی است و این طرح در سامانه بچه های مسجد اجرا می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان با اشار به اجرای طرح ملی ایران قوی مطرح کرد: امسال دومین سال رویداد ملی فهما در قالب طرح ملی ایران قوی در گام دوم انقلاب طرح ریزی شده است و اجرا می شود.

وی با بیان اینکه طرح ملی ایران قوی به صورت مجازی و در سامانه بچه های مسجد در قالب سه شبستان و 12 رواق طرح ریزی و بارگذاری شده است، ادامه داد: شبستان های هنر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات قرآنی «مدها متان» به صورت مجازی برگزار می شود

مسابقات قرآنی «مدها متان» به صورت مجازی برگزار می شود