مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 09:552020-12-29ورزشي

اکبری: سعی کردم یک فدراسیون بدون دغدغه را به رییس بعدی تحویل دهم


سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی درباره علت انصراف برخی کاندیداها از شرکت در انتخابات این فدراسیون گفت: این موضوع به دلایل شخصی آنها مربوط می شود.

- تعداد خانه های ورزش روستایی تا پایان سال به 6 هزار می رسد اکبری: سعی کردم یک فدراسیون بدون دغدغه را به رییس بعدی تحویل دهم سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی درباره علت انصراف برخی کاندیداها از شرکت در انتخابات این فدراسیون گفت: این موضوع به دلایل شخصی آنها مربوط می شود.

عباسعلی اکبری در گفت وگو با ایسنا، درباره روند اجرای برنامه ها و اهداف پیش بینی شده در طول مدت سرپرستی در فدراسیون ورزش روستایی، اظهار کرد: در 8 ماه حضورم در این فدراسیون، با وجود مشکلات سعی کردم آن را به یک آرامش نسبی برسانم و برنامه ها و اهداف پیش بینی شده در تقویم ورزشی را تا حد امکان عملیاتی کنم تا فرد بعدی که ریاست فدراسیون را بر عهده می گیرد، بدون دغدغه کارها را پیش ببرد.

او درباره علت انصراف برخی کاندیداها قبل از برگزاری انتخابات، گفت: هدف من به عنوان سرپرست فدراسیون ورزش روستایی این بود تا شرایط را به گونه ای فراهم کنم که آرامش نسبی برای برگزاری انتخابات مهیا شود، حال این که قبل از برگزاری انتخابات برخی از کاندیداها انصراف دادند، بستگی به تصمیم آن ها و دلایل شخصی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکبری: سعی کردم یک فدراسیون بدون دغدغه را به رییس بعدی تحویل دهم

اکبری: سعی کردم یک فدراسیون بدون دغدغه را به رییس بعدی تحویل دهم