مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 09:352020-12-29سياسي

مراکز تفریحی روباز ناژوان از امروز بازگشایی می شود


مراکز روباز تفریحی ناژوان شامل تله سیژ، باغ پرندگان و شهربازی از امروز (سه شنبه نهم دی ماه 99) بازگشایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سید رسول هاشمیان اظهار کرد: مراکز تفریحی روباز ناژوان بنا بر دستور ستاد استانی مقابله با کرونا مجدد بازگشایی می شود.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با بیان اینکه مراکز تفریحی سربسته ناژوان از جمله آکواریوم و باغ خزندگان ناژوان همچنان تعطیل است، افزود: استفاده از ماسک و دستکش توسط شهروندان هنگام مراجعه به مراکز تفریحی روباز الزامی است.

وی با اشاره به تعطیل بودن تله سیژ در روزهای شنبه گفت: مجموعه تله سیژ نیز به جز روزهای شنبه از یکشنبه تا جمعه از ساعت 10 صبح تا چهار بعد از ظهر فعالیت می کند.

هاشمیان ادامه داد: علاقه مندان به بازدید از باغ پرندگان می توانند هر روز از ساعت 9 صبح تا 16:30 به این مجموعه مراجعه کنند.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان تصریح کرد: شهربازی ناژوان نیز در فصل زمستان فقط روزهای جمعه از ساعت 10 صبح تا 20 شب پذیرای شهروندان است.

وی اظهار کرد: همه مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی بوده و از شهروندان نیز درخواست می کنیم تا با رعایت نکات بهداشتی ضامن سلامت خود و دیگران باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز تفریحی روباز ناژوان از امروز بازگشایی می شود

مراکز تفریحی روباز ناژوان از امروز بازگشایی می شود