مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 08:302020-12-29اقتصادي

تونل اسپژ؛ پروژه ای که یخ زده است/ روزهای سرد بی اعتباری


پروژه تونل اسپژ به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و به منظور افزایش ایمنی محور همچنین کاهش طول مسیر ارتباطی دو شهرستان سال 94 در دستور کار قرارگرفت و طبق برنامه زمان بندی قراربود تنها پروژه ملی شهرستان سلسله ظرف 36 ماه به بهره برداری برسد اما با گذشت حدود 5 .

- خبرگزاری فارس لرستان- نسرین صفربیرانوند، محور ارتباطی شهرستان سلسله به بروجرد از سرگردنه معروف اسپژ در منطقه پرسک عبور می کرد که علاوه بر صعب العبور و شیب دار بودن در فصل زمستان نیز برف گیر و حادثه خیز بود و خطرات زیادی برای رانندگان و مسافران این محور به همراه دارد، اما این مسیر از سال های گذشته به دلیل بروز حوادث متعدد مسدود شده بود.

پروژه تونل اسپژ به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و به منظور افزایش ایمنی محور همچنین کاهش طول مسیر ارتباطی دو شهرستان سال 94 در دستور کار قرارگرفت و طبق برنامه زمان بندی قراربود تنها پروژه ملی شهرستان سلسله ظرف 36 ماه به بهره برداری برسد اما با گذشت حدود 5 سال نه تنها تکمیل نشد بلکه همچنان متوقف است و به اصطلاح روی زمین مانده است.

با وجود اینکه برخی از مسوولان از عدم توجیه و اولویت این پروژه سخن به میان می آورند، اما تکمیل تونل اسپژ به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم سلسله مطرح است ، بر همین اساس ظرف چند ماه گذشته با پیگیری نماینده مردم سلسله و دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونل اسپژ؛ پروژه ای که یخ زده است/ روزهای سرد بی اعتباری

تونل اسپژ؛ پروژه ای که یخ زده است/ روزهای سرد بی اعتباری