مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 07:302020-12-29ورزشي

نسل درخشان فوتبال قم در کادر فنی سوهان / خلیج نیا سرمربی شد


نسل درخشان دهه های 1370 و 1380 فوتبال قم تیم سوهان محمد قم را در دوره جدید رقابت های باشگاهی کشور جام آزادگان برابر رقبا هدایت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، فوتبالیست هایی که از دهه 1370 استعداد و نبوغ خود را از سنین پایه در فوتبال قم به نمایش گذاشتند و دهه 1380 اوج درخشش آنها در سطح باشگاهی بود، اکنون در کسوت مربی هدایت نماینده فوتبال استان قم در مسابقات باشگاه های کشور را بر عهده گرفته اند.

امسال تیم سوهان محمد نماینده استان قم در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان است، تیمی که سکان هدایت آن را چهره های شاخص فوتبال قم در سال های نه چندان دور بر عهده دارند، در این تیم علیرضا خلجی نیا به عنوان سرمربی و محمد جاویدفر به همراه سعید توسلی مربی هستند.

خلجی نیا در زمان فوتبال خود یک هافبک طراز اول و خوش فکر بود، سعید توسلی که در پست هافبک یک بازیکن شاخص و گلزن در میلادی بود و چند سالی است که در عرصه مربیگری فعالیت می کند در کنار محمد جاویدفر که پدرش حسین جاویدفر یکی از مردان همیشه در صحنه و پیشکسوتان نام دار فوتبال قم است و خانواده وی را فوتبالی ها با نام بیتا می شناسند، نسل طلایی فوتبال قم در دهه های 70 و 80 محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل درخشان فوتبال قم در کادر فنی سوهان / خلیج نیا سرمربی شد

نسل درخشان فوتبال قم در کادر فنی سوهان / خلیج نیا سرمربی شد