مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 05:452020-12-29سياسي

چیزی جز زیبایی در مراسم تشییع «حاج قاسم» ندیدم / سردار نگاه ویژه ای به ما دارد


فرزند یکی از شهدای مراسم تشییع سردار سلیمانی با بیان اینکه افتخار می کنم دو عزیزمان را در راه حاج قاسم دادیم،گفت:سردار به ما نگاه ویژه ای دارد ومن جز زیبایی چیزی در مراسم تشییع ندیدم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضوان کریم آبادی دختر شهیده زهرا گوهری و خواهر شهیده مائده کریم آبادی در حاشیه بازدید فرمانده سپاه ثارالله از خانواده های شهدای مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی در خصوص تشریح جزییات این حادثه گفت: آن روز حدود ساعت 8 صبح به منظور شرکت در مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی به سمت میدان آزادی حرکت کردیم و بعد از عبور از گیت بازرسی به کوچه 2 شریعتی رسیدیم.

آنجا ایستاده بودیم؛ ساعت 9 و 9 دقیقه بود که مادرم ساعت را از من سوال کردم، چند ثانیه بعد از آن جمیعت بسیار زیادی وارد این منطقه شد و ما همراه جمعیت تکان می خوریم و روی پایمان ثابت نبودیم.

وی گفت: ما جزو نفرات اولی بودیم که روی زمین افتادیم و جمعیت هم روی ما افتاد؛ آخرین چیزی که به خاطر دارم این است که در آن حالت مادرم ذکر یا زهرا را مدام تکرار می کرد، خواهرم که در آغوش مادرم بود به من نگاه می کردند و آنها از من فاصله گرفته بودند.

دختر شهیده زهرا گوهری ادامه داد: چیزی نفهمیدم، فقط یک لحظه انگار در حدود چند ثانیه خواب رفتم و وقتی بیدار شدم فکر می کردم که من هم جان سپرده ام، برای لحظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چیزی جز زیبایی در مراسم تشییع «حاج قاسم» ندیدم / سردار نگاه ویژه ای به ما دارد

چیزی جز زیبایی در مراسم تشییع «حاج قاسم» ندیدم / سردار نگاه ویژه ای به ما دارد