مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 03:452020-12-29ورزشي

معرفی 22 بازیکن تیم فوتبال سوهان در لیگ آزادگان


اسامی دروازه بان ها، مدافعین، هافبک ها و مهاجمین تیم فوتبال سوهان محمد قم برای حضور در فصل جدید مسابقات فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در شرایطی که مسابقات فصل 1400 – 1399 لیگ باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور تیم هایی از استان های مختلف در پنج گروه 13 تیمی برگزار می شود، نماینده فوتبال قم با نام سوهان محمد و متشکل از کادر فنی و بازیکنان شاخص بومی به مصاف حریفان می رود.

از نظر کارشناسان فوتبال، رقابت در لیگ دسته سوم باشگاه های کشور جام آزادگان بسیار نزدیک، نفس گیر، فشرده و حتی پرحاشیه است و دست کمی از سایر لیگ های فوتبال ایران ندارد، لیگی که در آن بیش از 60 تیم برای به دست آوردن سهمیه صعود به لیگ دسته دوم باشگاه های ایران با یکدیگر رقابت می کنند.

سال ها بود که قم تیمی مقتدر و منسجم در این سطح از رقابت های باشگاهی ایران نداشت اما چهره های شاخص دهه 1380 فوتبال قم که اهالی فوتبال آنها را با حضور در تیم مطرح میلادی قم به یاد دارند، اکنون به راس کادر فنی تیم سوهان محمد قم آمده اند تا این بار در کسوت مربی، تجربه سال ها حضور خود در لیگ های کشور را به فوتبالیست های قم انتقال دهند تا بلکه فوتبال قم بعد از سال ها با تکیه بر استعدادهای خود به سطحی بالاتر برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 22 بازیکن تیم فوتبال سوهان در لیگ آزادگان

معرفی 22 بازیکن تیم فوتبال سوهان در لیگ آزادگان