مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 07:252020-12-28حوادث

مراقب سوء استفاده از حساب بانکی به عنوان حساب واسط باشید


رییس پلیس فتا استان بوشهر، مهم ترین عامل گرفتاری افراد در دام کلاه برداران اینترنتی و سوءاستفاده از اطلاعات مالی شهروندان را به عنوان حساب واسط نتیجه بی دقتی به توصیه های پلیس فتا دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ مهدی قاسمی، صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که متأسفانه اخیراً درحین پی جویی و رسیدگی به جرایم سایبری مشاهده می کنیم، مسدودشدن حساب های بانکی و تحت تعقیب قضایی قرار گرفتن صاحب حساب هایی است که فریب کلاهبرداران را خورده و ناخواسته و بدون آگاهی از نیت کلاهبردار واقعی، با آنها در ارتکاب جرم همکاری کرده اند.

رییس پلیس فتا استان بوشهر، مهم ترین عامل گرفتاری افراد در دام کلاه برداران اینترنتی و سوءاستفاده از اطلاعات مالی شهروندان را به عنوان حساب واسط نتیجه بی دقتی به توصیه های پلیس فتا دانست و از کاربران خواست در پرداخت های اینترنتی خود بیشتر دقت کنند.

وی ادامه داد: در جرایم حوزه مالی و اقتصادی نظیر کلاهبرداری اینترنتی و برداشت های اینترنتی غیرمجاز از حساب های بانکی که در اشکال مختلف اتفاق می افتد، معمولاً مجرمین سایبری از حساب های بانکی متعددی استفاده می کنند که بنام خود آنها نبوده و بیشتر برای پوشاندن ردپا و عدم شناسایی، از این شگرد مجرمانه استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب سوء استفاده از حساب بانکی به عنوان حساب واسط باشید

مراقب سوء استفاده از حساب بانکی به عنوان حساب واسط باشید