مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 21:002020-12-27سياسي

دفاع از ولی امر نصب العین حوزه های علمیه است


حوزه علمیه قم ساختمان های اداری نیست، بلکه مهد علما و فقهای بیداری است که در 19 دی جرقه انقلاب را زدند و دفاع از ولی امر همیشه برایشان نصب العین خواهد بود.

- قم- استاد درس خارج حوزه علمیه گفت: حوزه علمیه قم ساختمان های اداری نیست، بلکه مهد علما و فقهای بیداری است که در 19 دی جرقه انقلاب را زدند و دفاع از ولی امر همیشه برایشان نصب العین خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سیفی مازندرانی ظهریکشنبه در تجمع طلاب برای بیعت با آرمان های امام و رهبری در مسجد سلماسی شهر مقدس قم ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: مکارم اخلاق حضرت فاطمه زهرا سلام اللّه علیها بی شمار است، اما آنچه در بین آنها نمود دارد و برجسته است مسئله دفاع از ولایت است.

وی افزود: سرداران دفاع از ملت و دین و ولایت نیز همین ویژگی را دارند؛ سردار سلیمانی ذوب در ولایت بود و بنا به قول امام صادق علیه السلام ولایت بر همه مبانی دین خدا افضل است، زیرا ولایت مفتاح همه این ارکان و واجبات الهی است.

استاد درس خارج حوزه قم با اشاره به حدیثی از امام رضا علیه السلام که وقتی ولی خدا تدبیر امور را در دست گیرد، جلوی بدعت ها را خواهد گرفت و دین را حفظ می کند بیان کرد: اگر عده ای بخواهند بسیاری از گنجینه ها که در زمین نهفته و نعمت هایی برای همه مردم است را برای خود چپاول کنند، ولی امر جلوی آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع از ولی امر نصب العین حوزه های علمیه است

دفاع از ولی امر نصب العین حوزه های علمیه است