مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 18:302020-12-27سياسي

آیین گرامیداشت یوم الله نهم دی برگزار شد


آیین گرامیداشت یوم الله نهم دی و دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، روز یکشنبه با حضور جمعی از طلبه ها و فضلای حوزه علمیه در مسجد سلماسی قم برگزار شد.

- ایسنا/قم آیین گرامیداشت یوم الله نهم دی و دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، روز یکشنبه با حضور جمعی از طلبه ها و فضلای حوزه علمیه در مسجد سلماسی قم برگزار شد.

حجت الاسلام والسملمین سیفی مازندرانی از اساتید حوزه در این مراسم گفت: حضرت فاطمه در راه ولایت پذیری، دفاع و صیانت از حریم ولایت، پشتیبانی از ولی امر و امام وقت خود به شهادت رسید.

وی افزود: آنچه که در میان همه خوبی ها و مکارم اخلاق حضرت فاطمه نمود و تجلی دارد و برجسته است مساله دفاع از ولایت می باشد.

استاد حوزه در ادامه با گرامیداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی افزود: سرداران سرافراز شهید راه مقاومت و راه دفاع از کیان اسلام و ولایت نیز همین خصوصیت را دارند.

سیفی مازندرانی تصریح کرد: آنچه که سردار سلیمانی را محبوب قلب های همه مومنان کرد ذوب شدنش در ولایت بود، این شهید والامقام برای ایمان، اعتقاد و ایثاری که در راه ولایت داشت شب و روز در بدترین وضع خطر بود ولی باکی نداشت.

استاد حوزه علمیه قم همچنین ولایت اهل بیت و ولایت فقیه را مورد توجه قرار داد و گفت: امروز دفاع از ولایت به معنای دفاع از رسول الله(ص) و امامان معصوم(ع) اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین گرامیداشت یوم الله نهم دی برگزار شد

آیین گرامیداشت یوم الله نهم دی برگزار شد