مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 14:052020-12-27سياسي

برگزاری 525 برنامه به مناسب سالگرد شهادت حاج قاسم در قزوین


جانشین فرمانده سپاه استان قزوین گفت: به مناسبت سالگرد شهید سلیمانی و هفته بصیرت 525 برنامه تحت 48 عنوان به صورت مجازی و حضوری برگزار می شود.

- ایسنا/قزوین جانشین فرمانده سپاه استان قزوین گفت: به مناسبت سالگرد شهید سلیمانی و هفته بصیرت 525 برنامه تحت 48 عنوان به صورت مجازی و حضوری برگزار می شود.

سرهنگ برزگر در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم روز جهانی مقاومت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی که امروز 7 دی در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین، برگزار شد، تصریح کرد: در این ایام که همزمان هفته مقاومت، هفته بصیرت، سالگرد شهید سردار سلیمانی، چهلم شهید فخری زاده و دهه فاطمیه است که در 48 عنوان و 525 برنامه به صورت مجازی و حضوری برگزار می کنیم.

وی افزود: اگر دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداری قزوین اجازه بدهند با توجه به کاهش کرونا در قزوین با رعایت پروتکل های بهداشتی در مزار شهدای قزوین با چیدن صندلی با فاصله مراسم مناسبی داشته باشیم، عطرافشانی مزار شهدا به صورت سراسری روز پنجشنبه 11 دی صورت می گیرد و با حضور مسئولین و مردم به صورتی که تجمع صورت نگیرد مزار شهدای مدافع حرم عطر افشانی می شود.

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین اظهار کرد: تولید نماهنگ، تولید فیلم کوتاه، برگزاری جشنواره گوهر فاطمی، عطر افشانی مزار شهدا در سراسر استان، برگزاری 61 سخنرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 525 برنامه به مناسب سالگرد شهادت حاج قاسم در قزوین

برگزاری 525 برنامه به مناسب سالگرد شهادت حاج قاسم در قزوین