مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 20:252020-12-26ورزشي

سولسشر و توضیح درباره علت نیمکت نشینی کاوانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ادینسون کاوانی در دیدار امروز منچستریونایتد مقابل لسترسیتی کار را از روی نیمکت آغاز کرد اما در نیمه دوم به میدان آمد و توانست پاس گل دوم شیاطین سرخ را برای برونو فرناندز ارسال کند.

- اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می گوید ادینسون کاوانی رفته رفته فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، ادینسون کاوانی در دیدار امروز منچستریونایتد مقابل لسترسیتی کار را از روی نیمکت آغاز کرد اما در نیمه دوم به میدان آمد و توانست پاس گل دوم شیاطین سرخ را برای برونو فرناندز ارسال کند.

این در حالی است که ستاره اروگوئه ای سه روز پیش در جریان دیدار برابر اورتون در جام اتحادیه 88 دقیقه بازی کرده و گل اول یونایتد در آن بازی را به ثمر رسانده بود.

بعد از مسابقه امروز برابر لستر سیتی انتقاداتی نسبت به اوله گنار سولسشر مبنی بر عدم به میدان فرستادن ادینسون کاوانی از ابتدای مسابقه مطرح شد؛ موضوعی که سولسشر به آن واکنش نشان داد و گفت: او برای مدتی مصدوم بود و اواسط هفته در یک بازی بسیار دشوار مقابل اورتون به میدان رفت.

کاوانی باید مدتی را اینگونه سپری کند و به فوتبال انگلیس و به خواسته های موجود در آن عادت کند اما در عین حال تاثیری که او در تیم گذاشته بسیار زیاد بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سولسشر و توضیح درباره علت نیمکت نشینی کاوانی

سولسشر و توضیح درباره علت نیمکت نشینی کاوانی