مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 12:052020-12-26سياسي

تجلیل از جهادی های نهاوند در سالروز شهادت سردارسلیمانی


مسئول هیات امنا آستان مقدس امامزاده محمد(ع) نهاوند گفت: در سالروز شهادت سردار سلیمانی 60 نفر از گروه های جهادی نهاوند تجلیل می شوند.

- وهاب رضایی مفرد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت سردار حاج در بیمارستان ها مشغول خدمت رسانی به بیماران بوده اند که مورد تجلیل قرار می گیرند.

    وی ادامه داد: این افراد متشکل از پنج گروه جهادی عمار، انصارالمهدی(عج)، صیاد شیرازی کمیل و شهید امیدی هستند که از آبان ماه به مدت دو ماه به صورت داوطلبانه با برنامه ریزی گروه فرهنگی جهادی شهید سلیمانی به بیمارستان های نهاوند اعزام شده و در کنار کادر درمان به بیماران کرونایی خدمات رسانی کرده اند.

مسئول هیات امنا آستان مقدس امامزاده محمد(ع) نهاوند به برنامه های این آستان به عنوان یک مرکز فرهنگی برای گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه های محوری اجرای رزمایش بزرگ سه مرحله ای طرح جهادی سردار سلیمانی بود که اولین مرحله آن با رمز یا زینب( س) آغاز شد.

وی افزود: در این رزمایش که هدف از اجرای آن توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان به نیت سردار سلیمانی است مجموعا تا پایان مرحله سوم که 14 دی ماه انجام می شود یک هزار و 350 بسته معیشتی که 150 بسته آن مربوط به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از جهادی های نهاوند در سالروز شهادت سردارسلیمانی

تجلیل از جهادی های نهاوند در سالروز شهادت سردارسلیمانی