مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 10:552020-12-26فرهنگي

معرفی داوران بخش مستند و فیلم کوتاه جشنواره فیلم فجر 39


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، با حکم سید محمدمهدی طباطبایی نژاد دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، - ، به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، با حکم سید محمدمهدی طباطبایی نژاد دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، سعید پوراسماعیلی، امیر توده روستا، محمدعلی فارسی، محمد کارت و سام کلانتری به عنوان اعضای هیات داوران 2 بخش مستند و فیلم کوتاه جشنواره سی و نهم معرفی شدند و آثار این 2 بخش رقابتی را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

بر اساس فراخوان جشنواره سی و نهم، هیات داوران این بخش از میان فیلم های مستند بلند (بالای 70 دقیقه) حاضر در چهاردهمین جشنواره فیلم مستند سینماحقیقت ، یک فیلم را به عنوان اثر برگزیده معرفی خواهند کرد.

همچنین هیات داوران این بخش از میان فیلم های کوتاه حائز شرایط (3 تا 15 دقیقه) حاضر در سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران، یک فیلم را به عنوان اثر برگزیده معرفی خواهند کرد.

سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بهمن ماه 99 همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دبیری سید محمدمهدی طباطبایی نژاد برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی داوران بخش مستند و فیلم کوتاه جشنواره فیلم فجر 39

معرفی داوران بخش مستند و فیلم کوتاه جشنواره فیلم فجر 39