مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 08:352020-12-26سياسي

10 برنامه هنری و فرهنگی در حوزه هنری کردستان برگزار می شود


10 برنامه هنری و فرهنگی در سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی در استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، امین مرادی در نشست خبری برنامه های حوزه هنری استان کردستان در گرامیداشت نام ویاد شهید سرافراز اسلام سپهبد جاج قاسم سلیمانی و شهید ابوالمهدی مهندس را  تشریح کرد.

  رییس حوزه هنری استان کردستان گفت: در دوران دفاع مقدس مهمترین پیروزی ها ازجمله عملیات کربلای 5 که به اذعان تمامی کارشناسان از مهم ترین عملیات های ایران در دوران جنگ دانسته شده و تضعیف موقعیت سیاسی و نظامی ارتش بعث عراق و تثبیت اوضاع به سود قوای نظامی ایران از نتایج آن ارزیابی شده است با حضور و فرماندهی این سردار سرافراز بوده است.

مرادی تصریح کرد: فرماندهی سپاه قدس در سال 1379 از سوی فرمانده معظم کل قوا به حاج قاسم سپرده شد که  مهمترین شکست دشمنان با حضور ایشان تحقق پیدا کرد و سبب شد تا نشان ذوالفقار عالی ترین نشان نظامی کشور توسط رهبر معطم انقلاب به ایشان تعلق گیرد.

رییس حوزه هنری استان کردستان بیان کرد: شاید کمتر تئوریسن نظامی تصور می کرد گروه تروریستی داعش که بیش از 90 درصد سوریه و بسیاری از شهرهای استراتژیک عراق را در چند روز با حمایت نظامی آمریکا، اسراییل و حمایت مالی و انسانی دولت های مرتجع عربی دردست گرفته بود، شکست خورده و دولت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 برنامه هنری و فرهنگی در حوزه هنری کردستان برگزار می شود

10 برنامه هنری و فرهنگی در حوزه هنری کردستان برگزار می شود