مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 07:352020-12-26فرهنگي

فراخوان ارزیابی آثار ادبی الکترونیکی کودک و نوجوان


شورای کتاب کودک از ناشران، تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار و محصولات ادبی الکترونیکی برای کودکان و نوجوانان دعوت کرده تا آثار و محصولات خود را برای بررسی و ارزیابی ارسال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این فراخوان آمده است: شورای کتاب کودک از ناشران، تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار و محصولات ادبی الکترونیکی برای کودکان و نوجوانان شامل کتاب الکترونیکی، کتاب صوتی، اپلیکیشن و وب سایت دعوت می کند تا آثار و محصولات خود را برای بررسی و ارزیابی به گروه بررسی آثار الکترونیکی شورا ارسال کنند.

تمامی آثار باکیفیت از سوی گروه بررسی آثار الکترونیکی در سایت شورای کتاب کودک معرفی خواهند شد و به آثار برتر لوح تقدیر و نشان ماهی سیاه کوچولو تعلق خواهد گرفت.

گروه بررسی آثار الکترونیکی شورا از سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرده و از سال 1392 با معرفی آثار برتر در هر سال، تلاش کرده ضمن قدردانی از پدیدآورندگان و ناشران آن ها، به رشد کیفی و کمی این گونه آثار کمک کند.

شرایط پذیرش تنها محصولاتی پذیرفته می شود که با مجوز قانونی از مهر 1398 به بعد به صورت عمومی منتشر شده باشد و از سوی دارنده حق نشر یا مالک اثر ارائه شود.

ناشران و پدیدآورندگان تا پایان اسفند 1399 فرصت دارند تا آثار خود را ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان ارزیابی آثار ادبی الکترونیکی کودک و نوجوان

فراخوان ارزیابی آثار ادبی الکترونیکی کودک و نوجوان