مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 06:002020-12-26اقتصادي

جزییات وام مسکن فرهنگیان


طبق توضیحات مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، وام ثانویه حمایتی تا سقف 60 میلیون تومان به فرهنگیان در خصوص تامین مسکن بدون سپرده گذاری و مسدودی به صورت آنلاین و سروقت کمک می شود.

- جی پلاس؛ مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: این وزارتخانه آمادگی دارد به تعداد 44 هزار فرهنگی متقاضی مسکن تا سقف 60 میلیون تومان وام اعطا کند.

گودرز کریمی فر روز شنبه در این خصوص توضیح داد: وام ثانویه حمایتی تا سقف 60 میلیون تومان به فرهنگیان در خصوص تامین مسکن بدون سپرده گذاری و مسدودی به صورت آنلاین و سروقت کمک می شود.

وی افزود: این وام به منظور تامین آورده اولیه فرهنگیان در تامین مسکن است که سند هم در رهن بانک نمی رود و به هیچ وثیقه ملکی نیاز ندارد.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: ساخت 44 هزار و 775 واحد در 18 استان و 65 شهر برای فرهنگیان با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی توزیع شده است و تعداد کثیری از فرهنگیان با واریز آورده اولیه به پروژه های خود معرفی شده اند.

کریمی فر اعلام کرد که شرکت سازنده واحدهای فرهنگیان ستاد فرماندهی امام است که با توجه به اینکه تجربه خوبی در امر ساخت و ساز دارد، امید است در یک فرآیند کوتاه مدت بتواند این تعداد مسکن را به فرهنگیان تحویل دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات وام مسکن فرهنگیان

جزییات وام مسکن فرهنگیان