مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 14:302020-12-25سياسي

بیمه حق اولیه راهنمایان گردشگری است


دبیر فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی از پیگیری بیمه راهنمایان گردشگری در کمیسیون تلفیق خبر داد و گفت: بیمه راهنمایان گردشگری حق اولیه این بخش از جامعه گردشگری است.

- ایسنا/یزد دبیر فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی از پیگیری بیمه راهنمایان گردشگری در کمیسیون تلفیق خبر داد و گفت: بیمه راهنمایان گردشگری حق اولیه این بخش از جامعه گردشگری است.

محمدصالح جوکار در رابطه با بیمه راهنمایان گردشگری و پیگیری این مسئله در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: در جلسه اخیر با وزیر و معاونان وی نسبت به عملیاتی نشدن بیمه 2000 راهنمای گردشگری در سال 99 توضیحاتی را خواستار شدیم.

وی از توجیهاتی مانند نبودن اعتبار و بودجه از سوی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یاد کرد و گفت: البته در خصوص حذف بیمه راهنمایان گردشگری از لایحه بودجه 1400 نیز توضیحاتی را از وزارت میراث فرهنگی، مطالبه کردیم که وزیر میراث فرهنگی وعده پیگیری موضوع را داد.

دبیر فراکسیون گردشگری مجلس با بیان این که پیشنهاد اصلاح این ردیف بودجه مربوط به بند 15 تبصره 14 به کمیسیون تلفیق ارائه شده است، ابراز امیدواری کرد این موضوع در کمیسیون تلفیق مورد بحث و بررسی قرار بگیرد هرچند که ما از آن حمایت خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه حق اولیه راهنمایان گردشگری است

بیمه حق اولیه راهنمایان گردشگری است