مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 09:502020-12-25سياسي

خوش باوران به آمریکا یا جاهل اند یا خود را به جهالت زده اند


امام جمعه رشت با بیان اینکه امروز در جریان تحریف می خواهند در اذهان جا بیندازند که آمریکای بایدن بهتر از آمریکای ترامپ است، گفت: کسانی که با دیدن بدعهدی ها و دروغ گوهای آمریکا به ملت ایران هنوز به آن ها ایمان دارند یا جاهل بوده یا نادان و یا خود را به جهالت زده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت در مصلا این شهر با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: سراسر زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها برنامه و درسی برای امت اسلام است و ایشان در زمانی حیات داشتند که نفاق، اختناق و بی بصیرتی ملموس و مشهود بود.

وی با بیان اینکه حمایت از ولایت الهی، افشای چهره نفاق و قرائت خطبه ای در تبیین راه صحیح  برای جوامع اسلامی سه شاخصه مهم حضرت زهرا (س) است، افزود: هشتم دی یادآور خلق حماسه مردم رشت در تاریخ انقلاب است که یک روز جلوتر از مردم سایر استان ها علیه دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی قیام و نقشه های آنان را نقش برآب کردند.

  امام جمعه رشت با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه اگر جریان تحریف شکست بخورد تحریم نیز شکست می خورد، بیان کرد: امروز اکثریت قریب به اتفاق مردم ایران، آمریکای بزک شده را می شناسند و آن را دشمن شماره یک خود می دانند زیرا آن ها همیشه به ملت ها دروغ گفته و این باور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوش باوران به آمریکا یا جاهل اند یا خود را به جهالت زده اند

خوش باوران به آمریکا یا جاهل اند یا خود را به جهالت زده اند