مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 09:352020-12-25حوادث

درگیری یک شرور با مأمور پلیس در گلستان


معاونت اجتماعی فرماندهی غرب استان تهران از درگیری یک شرور در سلطان آباد گلستان خبر داد و گفت: طی این درگیری گلوله ای به مأمور وظیفه شناس پلیس اصابت کرد و این شرور دستگیر شد.

- سرهنگ مهدی سرپناه معاونت اجتماعی فرماندهی غرب استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: ساعت 16 روز گذشته، فردی در سلطان آباد گلستان موجب ایجاد رعب و وحشت شده بود که با تماس اهالی منطقه با مرکز فوریت های پلیسی 110، مأموران بلافاصله در محل حاضر شده و موضوع آن را بررسی می کنند.

وی گفت: پس از تأیید صحت موضوع، مأموران از این فرد درخواست می کنند که به کار خود خاتمه دهد و برای ادای توضیحات به کلانتری مراجعه کند اما با مأمور نیروی انتظامی درگیر می شود.

معاون فرماندهی اجتماعی غرب استان تهران ابراز کرد: این درگیری ادامه داشت و این فرد شرور به خانه خود فرار کرده که در آن جا نیز مواد مخدر و مشروبات الکلی نگهداری می کرد.

سرهنگ سرپناه ادامه داد: بر اثر این درگیری گلوله ای به پای یکی از مأموران انتظامی اصابت می کند و اکنون این فرد در بازداشت است .

وی با اشاره به اینکه مقدار مواد مخدر و مشروبات الکلی در حال بررسی است، تصریح کرد: احتمال می رود این فرد دارای سابقه باشد که این موضوع نیز مورد پیگیری قرار گرفته است و حال مأمور انتظامی نیز بهتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری یک شرور با مأمور پلیس در گلستان

درگیری یک شرور با مأمور پلیس در گلستان