مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 22:002020-12-24ورزشي

رونمایی از حریفان سوهان قم در لیگ آزادگان


حریفان تیم فوتسال سوهان محمد قهرمان فصل 1398 لیگ برتر فوتبال قم در مسابقات فصل جدید فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان مشخص شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بعد از اینکه مسابقات فصل 1398 لیگ برتر فوتبال باشگاه های قم به دلیل شیوع ویروس کرونا نیمه تمام ماند، در جلسه ای با حضور نمایندگان تمامی تیم های حاضر در این لیگ مقرر شد به واسطه صدرنشینی سوهان محمد تا پیش از انتشار این ویروس، این تیم به عنوان قهرمان معرفی شده و نماینده قم در لیگ باشگاه های کشور باشد.

بر این اساس تیم سوهان محمد قم استارت برنامه های خود را برای حضور موفق در مسابقات فصل 1399 لیگ دسته سوم باشگاه های کشور زد، لیگی که با برگزاری مراسم قرعه کشی آن در فدراسیون فوتبال قرار است در پنج گروه به انجام برسد و نماینده قم در گروه دوم مرحله مقدماتی قرار گرفت.

تیم سوهان محمد که از مدت ها قبل تمرینات و برنامه های آماده سازی خود را با حضور منتخبی از بازیکنان شاخص فوتبال قم استارت زده، در مرحله مقدماتی مسابقات فصل جدید لیگ دسته سوم فوتبال ایران باید در گروه دوم مرحله مقدماتی بازی های سختی انجام دهد تا به مرحله بعدی رقابت ها برسد.

سوهان محمد قم در گروه دوم با تیم های شاهین تهران، شهید اورکی اسلامشهر، کیا پارس تهران، شهروند رامسر، شهرداری فریدون کنار، ستارگان سیمرغ البرز،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از حریفان سوهان قم در لیگ آزادگان

رونمایی از حریفان سوهان قم در لیگ آزادگان