مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 17:352020-12-24سياسي

مقابله مستمر با عرضه قاچاق کالا و ارز اولویت پلیس ایلام است


مبارزه و مقابله مستمر با عرضه و قاچاق کالا و ارز اولویت های پلیس استان در ماه های پایانی سال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ دلاور القاصی مهر عصر پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام اظهار کرد: مقابله با اراذل و اوباش و همچنین بدحجابی و بدپوششی از دغدغه ها و مطالبات مردمی است که به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و برای آن قرارگاه های جداگانه ای تشکیل شده است.

وی گفت: در راستای مقابله با آن پوششی و بدحجابی پلیس به صورت هوشمند با راه اندازی طرح ناظر اقدامات خوبی را از سال های قبل آغاز کرده و در آینده نیز به صورت ویژه به آن پرداخته می شود.

سرهنگ القاصی مهر به موضوع قاچاق کالا و ارز به ویژه قاچاق احشام اشاره کرد و گفت: قاچاق پدیده ارزنده ای برای مردم این استان نیست و پلیس با اقتدار نخواهد گذاشت که قاچاقچیان به اهداف شما خود که همان ضربه به تولید داخل است، برسند.

وی با بیان اینکه قرارگاه ویژه ای برای ورود و خروج قاچاق تشکیل شده است، عنوان کرد: در چند ماه اخیر از خروج 900 راس دام جلوگیری شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام موضوع اقدامات پلیس استان در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نیز اشاره کرد و گفت: در جاهایی که به واسطه قرمز بودن شهرهای استان، ادارات و نهادها با تأخیر و تعدیل نیرو مواجه بودند، پلیس با ظرفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله مستمر با عرضه قاچاق کالا و ارز اولویت پلیس ایلام است

مقابله مستمر با عرضه قاچاق کالا و ارز اولویت پلیس ایلام است