مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 12:502020-12-24حوادث

دستگیری 7 کلاهبردار اینترنتی در البرز/ مبلغ کلاهبرداری یک میلیارد تومان


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس استان البرز اعلام کرد که اعضای باند هفت نفره کلاهبرداران اسکیمری در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حسین ناصر خاکی افزود: به دنبال طرح شکایت 50 نفر از شهروندان در پلیس فتا شهرستان فردیس مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب های بانکی آنان ، موضوع به ویژه در دستور کار پلیس و دستگاه قضایی قرار گرفت.

وی بیان داشت: در بررسی های اولیه مشخص شد که برداشت های صورت گرفته از حساب مالباختگان به صورت اینترنتی نبوده و متهم یا متهمان به صورت فیزیکی اقدام به خالی کردن حساب ها از طریق انتقال کارت به کارت، خرید طلا و ارز کرده اند، که شک ماموران برای کپی اطلاعات کارت بانکی مالباختگان از طریق دستگاه اسکیمر به یقین تبدیل شد.

این مقام قضایی با بیان این که در ادامه تحقیقات مشخص شد که همه مالباختگان حدود 2 ماه پیش اقدام به خرید از یک مغازه میوه فروشی کرده بودند و از آن طریق کارت بانکی آن ها کپی شده است، ادامه داد: بلافاصله صاحب مغازه به پلیس فتا احضار و در تحقیقات از وی مشخص شد که او در یک بازه زمانی چند ماهه مغازه را به 2 نفر زن و شوهر اهل جنوب غربی کشور که با هویت جعلی قرارداد ثبت کرده بودند، اجاره داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 7 کلاهبردار اینترنتی در البرز/ مبلغ کلاهبرداری یک میلیارد تومان

دستگیری 7 کلاهبردار اینترنتی در البرز/ مبلغ کلاهبرداری یک میلیارد تومان