مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 12:152020-12-24فرهنگي

برگزاری هفدهمین جشنواره تئاتر کردی سقز/نبود ردیف اعتباری مهم ترین مشکل جشنواره است


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری هفدهمین جشنواره تئاتر کردی سقز در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، عبیدالله رستمی ظهر امروز در نشست با فرماندار ویژه شهرستان سقز با اشاره به برگزاری 16 دوره تئاتر کردی سقز که با استقبال بسیار خوب هنرمندان مناطق کردنشین روبرو بوده است، بر همکاری به منظور برگزاری دوره هفدهم تاکید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: نداشتن ردیف اعتباری، بزرگترین مشکل 16 دوره جشنواره تئاتر کُردی بوده و تاکنون این مشکل رفع نشده است.

وی افزود: در طی این چند دوره این جشنواره به همت فرمانداری، شورا و شهرداری، هنرمندان حوزه تئاتر و ارشاد استان برگزار شده است.

ضرورت تعیین ردیف بودجه برای جشنواره تئاتر کُردی سقز معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز هم بر ضرورت تعیین ردیف بودجه برای برگزاری جشنواره تئاتر کُردی تاکید کرد.

کامیل کریمیان با اشاره به اینکه جشنواره تئاتر کُردی یک برند فرهنگی و هنری برای این شهرستان با قدمت است، از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواست تا سازوکار لازم برای برگزاری این رودیداد را فراهم کند.

وی ادامه داد: در نظر گرفتن اعتبار برای برگزاری این رویداد مهم از طریق سازمان برنامه و بودجه استان و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هفدهمین جشنواره تئاتر کردی سقز/نبود ردیف اعتباری مهم ترین مشکل جشنواره است

برگزاری هفدهمین جشنواره تئاتر کردی سقز/نبود ردیف اعتباری مهم ترین مشکل جشنواره است