مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 17:502020-12-23سياسي

کارآفرینی در یزد با مسئولیت های اجتماعی عجین شده است


استاندار یزد با بیان این که کارآفرینان یزدی به مسائل اجتماعی اهمیت می دهند، عنوان کرد: مفهوم کارآفرینی در یزد با مسئولیت اجتماعی عجین شده است.

- ایسنا/یزد استاندار یزد با بیان این که کارآفرینان یزدی به مسائل اجتماعی اهمیت می دهند، عنوان کرد: مفهوم کارآفرینی در یزد با مسئولیت اجتماعی عجین شده است.

محمدعلی طالبی در جلسه امروز کانون کارآفرینان استان در محل استانداری با تاکید بر این که ستاد تسهیل و جلسات متعدد استان به بحث کارافرینی و رفع مشکلات این حوزه اختصاص داده شده است، گفت: تا حد ممکن تلاش داریم که دغدغه های کارافرینان و تولیدکنندگان را کاهش دهیم.

وی از ارتقای روابط تشکل ها در حوزه کارفرمایی، کارگری و کارآفرینی یاد کرد و گفت: مفهوم کارآفرینی در یزد با مسئولیت اجتماعی عجین شده و کارآفرینان به مسائل اجتماعی اهمیت می دهند و دستی در کار خیر دارند.

وی افزود: کمک های خیرخواهانه، کارها و اقدامات ارزنده و ارزشمند کارافرینان ستودنی است خصوصاً قبل از این که بخواهیم پا در میدان بگذاریم، ورود فعال کارافرینان و حمایت و همراهی در حوزه کرونا و کمک به درمان برای ما ارزشمند است.

وی از جدیت خود در پیگیری مسائل بخش خصوصی خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه یزد در حوزه کارافرینی و فعالیت های کانون کارافرینی و همچنین امنیت سرمایه گذاری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی در یزد با مسئولیت های اجتماعی عجین شده است

کارآفرینی در یزد با مسئولیت های اجتماعی عجین شده است