مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 14:502020-12-23سياسي

تابلو استاد شجریان در دل مردم است


هر شخصی به هر دلیلی برود و تابلوی اسم یکی از کوچه ها و خیابان های شهر تهران مثل یک کوچه که به اسم شهیدی است را مخدوش کند این کار قطعا جرم است، حال سوال این است اقدامی که این گروه انجام داده اند جرم نیست؟ - عصر ایران ؛ کاوه معین فر - چند روز قبل بود که خبر نصب تابلوی خیابان استاد شجریان همراه با عکس آن منتشر شد، روز گذشته چند نفر در اعتراض به این اقدام نام خیابان استاد شجریان را به شهید محسن فخری زاده تغییر دادند که در میان آنها پدر شهید مصطفی احمدی روشن نیز دیده می شود.

محمد جواد حق شناس رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر در واکنش به این اقدام توییت زد: پس ازشهادت شهیدفخری زاده شورای شهر تهران به احترام این شهید والا مقام نام خ صنایع در منطقه 1 (محل کار وی) را با قید فوریت به نام ایشان نامگذاری کرد.

بیش از 45 درصد نامگذاری های این دوره به نام شهیدان سرافراز میهن بوده است.

انتظار رواداری به نمادهای جامعه خواسته زیادی نیست.

رحیم احمدی روشن در گفتگو با سایت خبری مدارا درباره تغییر نام خیابان استاد شجریان به شهید فخری زاده، این اقدام را در راستای اعتراض به نامگذاری خیابانی به نام استاد شجریان دانست و گفت: فردی که آنقدر برای مردم ایران ارزش قائل نبود که حتی ربنایش در ماه مبارک رمضان از صداوسیما برای مردم شهید باور و شهید پرور پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابلو استاد شجریان در دل مردم است

تابلو استاد شجریان در دل مردم است