مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 13:552020-12-23سياسي

فعالان بخش خصوصی برای اشتغال معتادان بهبودیافته همت کنند


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به بازتوانی معتادان بهبود یافته از تمامی فعالان بخش خصوصی خواست که با راه اندازی یک واحد تولیدی افراد بهبود یافته را جذب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا پورمحمدی روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی، با تاکید بر لزوم بازتوانی و تأمین اشتغال مناسب برای معتادان بهبود یافته اظهار کرد: اعتیاد، جرم نیست، بلکه یک بیماری است که همه ما در قبال درمان گرفتاران این بلای خانمان سوز، وظیفه داریم.

وی افزود: از تمامی تولیدکنندگان و فعالان بخش خصوصی استان انتظار داریم که بار دیگر همت آذربایجانی خود را به نمایش گذاشته و با جذب معتادان بهبودیافته و یا راه اندازی کارخانه مخصوص برای این قشر، یاری گر مدیریت ارشد استان در مقابله با مشکلات مختلف اجتماعی باشند.

پورمحمدی گفت: موفقیت های استان در زمینه مقابله با شیوع مصرف مواد مخدر، مرهون همدلی و هماهنگی هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی و مجاهدت های شبانه روزی دستگاه های نظامی، انتظامی و امنیتی است.

وی با اشاره به راه اندازی نخستین مرکز ماده 16 کشور در تبریز عنوان کرد: آذربایجان شرقی از جمله پیشگام های راه اندازی چنین مراکزی بوده و امیدواریم با تشکیل کمیته هماهنگی و انسجام هرچه بیشتر در تصمیم گیری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان بخش خصوصی برای اشتغال معتادان بهبودیافته همت کنند

فعالان بخش خصوصی برای اشتغال معتادان بهبودیافته همت کنند