مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 10:352020-12-23اجتماعي

اتخاذ تمهیدات لازم برای مواجهه با یخبندان احتمالی در گرگان


فرماندار گرگان با اشاره به در پیش بودن سامانه سرد بارشی و احتمال بارش برف و یخبندان در این شهرستان، گفت: از دستگاه های اجرایی مرتبط خواسته شده تمهیدات لازم را برای این شرایط اتخاذ کنند.

- ایسنا/گلستان فرماندار گرگان با اشاره به در پیش بودن سامانه سرد بارشی و احتمال بارش برف و یخبندان در این شهرستان، گفت: از دستگاه های اجرایی مرتبط خواسته شده تمهیدات لازم را برای این شرایط اتخاذ کنند.

محمد حمیدی امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران اظهار کرد: با توجه به اخطاریه اداره کل هواشناسی استان و احتمال بارش برف و یخبندان در این شهرستان، شهرداران هر 4 شهر باید پیش بینی لازم را برای مقابله با بحران و یخ زدگی معابر داشته باشند و اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای نیز تمهیدات لازم را برای مواجهه با احتمال مسدود شدن محور زیارت و توسکستان در نظر بگیرد.

وی از اداره کل هواشناسی خواست در این چند روز وضعیت کامل آب و هوایی و اخطاریه های هواشناسی را به مدیران دستگاه های مربوطه اطلاع رسانی کند.

فرماندار گرگان در ادامه با اشاره به تأمین گاز در شرایط بحرانی، گفت: به دلیل اینکه زیرساخت شرکت های تأمین نیرو مانند گاز برای شرایط نرمال و ثابت تعیین شده است، ضروری است همه شهروندان صرفه جویی لازم در مصرف گاز را در مواقع بح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتخاذ تمهیدات لازم برای مواجهه با یخبندان احتمالی در گرگان

اتخاذ تمهیدات لازم برای مواجهه با یخبندان احتمالی در گرگان