مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 10:302020-12-23اجتماعي

بارش برف در زنجان/ داشتن زنجیرچرخ الزامی است


مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: همراه داشتن زنجیرچرخ برای تردد در محورهای کوهستانی زنجان الزامی است.

- ایسنا/زنجان مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: همراه داشتن زنجیرچرخ برای تردد در محورهای کوهستانی زنجان الزامی است.

محمد محمدی در گفت وگو با ایسنا، در مورد وضعیت جوی حاکم در محورهای مواصلاتی، اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف در محورهای کوهستانی و گردنه های برف گیر آغاز شده و کل استان ابری است و طبق پیش بینی هواشناسی در ساعات آینده برف همه استان را دربر می گیرد.

وی به بارش برف همراه با کولاک موضعی در محورهای زنجان - دندی - تخت سلیمان، زنجان - طارم و زنجان - تهم - چورزق اشاره کرد و گفت: همراه داشتن زنجیرچرخ برای تردد در محورهای کوهستانی و برفی الزامی است.

این مسئول وضعیت جوی در آزادراه زنجان - قزوین، محورهای ترانزیت زنجان - قزوین، زنجان - بیجار، سلطانیه - خدابنده - همدان و نیک پی - ماه نشان را برفی خواند و افزود: با توجه به شرایط جوی از رانندگان تقاضا داریم از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت سفر از ایمنی و سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در زنجان/ داشتن زنجیرچرخ الزامی است

بارش برف در زنجان/ داشتن زنجیرچرخ الزامی است