مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 10:252020-12-23اجتماعي

ممنوعیت تردد شبانه کلیه خودرو های سنگین و دیزلی تا اطلاع ثانوی


طبق گفته استاندار تهران، ممنوعیت تردد شبانه کلیه خودروهای سنگین و دیزلی همانند کامیونها از روز شنبه تا اطلاع ثانوی اجرایی خواهد شد.

- جی پلاس؛ استاندار تهران در پی افزایش آلایندگی هوا در هفته آینده از ممنوعیت تردد شبانه کامیونها و خودروهای دیزلی از روز شنبه تا اطلاع ثانوی خبر داد.

انوشیروان محسنی بندپی در جلسه کمیته "اضطرار آلودگی هوا" در تشریح محدودیتهای ناشی از احتمال افزایش آلایندگی هوا در هفته آینده گفت: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهواشناسی از بعدازظهر امروز تا صبح جمعه هوای مناسبی همراه با بارندگی و وزش باد خواهیم داشت.

اما از عصر جمعه پایداری هوا آغاز خواهد شد و از شنبه تا سه شنبه شاهد افزایش آلایندگی خواهیم بود.

وی افزود: کیفیت هوا علاوه بر این به صورت مستقیم در سلامت آحاد جامعه تاثیر گذار است، مهمتر از آن این است که هم افزایی میان آلایندگی با افزایش احتمالی مبتلایان و مرگهای ناشی از بیماری کووید 19 وجود دارد و سازمان جهانی بهداشت نیز هم افزایی مثبت افزایش میان آلایندگی ها و ابتلای کووید 19 را اعلام کرده است.

استاندار تهران در تشریح تصمیمات ناشی از افزایش آلایندگی هوا درهفته آینده گفت: ممنوعیت تردد شبانه کلیه خودروهای سنگین و دیزلی همانند کامیونها از روز شنبه تا اطلاع ثانوی اجرایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تردد شبانه کلیه خودرو های سنگین و دیزلی تا اطلاع ثانوی

ممنوعیت تردد شبانه کلیه خودرو های سنگین و دیزلی تا اطلاع ثانوی