مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 06:152020-12-23بين الملل

کنگره بین المللی شعر «انتقام سخت» با 7 زبان زنده دنیا برگزار می شود


دبیر اتحادیه شاعران کرد زبان جهان مقاومت گفت: اولین کنگره بین المللی شعر انتقام سخت در قالب هفت زبان زنده دنیا برگزار می شود.

- محمد مسلم مقدسی امروز در گفت وگو  با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: اولین کنگره بین المللی شعر انتقام سخت در هفت زبان زنده دنیا (فارسی، عربی، ترکی، آذری، انگلیسی، کردی و اردو) با موضوع ویژه، انتقام سخت و خوانخواهی شهیدان قاسم سلیمان و ابوالمهدی المهندس برگزار می شود.

وی در خصوص کنگره شعر کردی انتقام سخت در قالب کنگره بین المللی ذکر شده، گفت: این کنگره شعر شامل همه زبان های کردی چه در شهرهای کردنشین و حتی خارج از کشور با محوریت موضوعی دفاع از مظلوم، استکبار ستیزی، باطل محو شدنی است و حماسه و ایثار در محور مقاومت، می شود.

دبیر اتحادیه شاعران کرد زبان جهان مقاومت مهلت ارسال آثار در تمامی قالب های شعر سنتی و نو، ترانه و شعر کودک و نوجوان تا پایان 15 دی ماه 99 اعلام کرد و گفت: اختتامیه دی ماه در تهران برگزار می شود.

وی با دعوت از تمامی شاعران کردزبان برای شرکت در این کنگره، افزود: با توجه به اینکه برای اولین بار است شعر کردی در اختیار آرمان مقاومت انقلاب اسلامی و اهل بیت قرار گرفته، لذا از شاعران کرد زبان می خواهم درراستای ادای دین به شهید بزرگوار، آثار خود را تا 15 دی ماه از طریق پیام رسان های وات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره بین المللی شعر «انتقام سخت» با 7 زبان زنده دنیا برگزار می شود

کنگره بین المللی شعر «انتقام سخت» با 7 زبان زنده دنیا برگزار می شود