مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 17:402020-12-22اقتصادي

حدود نیمی از سهامداران شرکت پردیسبان رد مال شدند


مسؤول اجرای احکام ویژه پرونده های اخلالگران در نظام اقتصادی در خراسان رضوی با اشاره به اینکه شرکت پردیسبان حدود 8 هزار سهامدار دارد، گفت: حدود 4 هزار و 938 نفر معادل 61.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگذاری فارس از مشهد، صادق صفری امروز در نشست خبری که ساختمان دادستری خراسان رضوی برگزار شد، به بررسی پرونده های پرونده شرکت پدیده شاندیز، پرونده تعاونی اعتبار اعتماد ایرانیان، پرونده قاچاق عمده و کلان ارز، پرونده هلدینگ آفتاب و پرونده شرکت پردیسبان پرداخت.

مسؤول اجرای احکام ویژه پرونده های اخلالگران در نظام اقتصادی در خراسان رضوی اعمال افزایش سرمایه در پرتفوی سهامداران(3برابر)، توافق با بازارگردان سهام برای مدیریت وضعیت سهام در بورس، مطابقت نسبی وضعیت سهم گشان با شاخص فرابورس از حیث تعداد روزهای مثبت و منفی، افزایش تعداد سهامداران از 120 هزار نفر به 170هزار نفر، تعیین تکلیف نهایی حدود یک هزار نفر از طلبکاران، فعال شدن کمیته وصول مطالبات و پیگیری تثبیت مالکیت شرکت پدیده برای املاک خود در سطح کشور را از جمله اقدامات انجام شده در پرونده پدید شاندیز برشمرد.

وی ادامه داد: پدیده شاندیز با وجود مشکلات و موانعی که سر راه داشت در بورس عرضه شد و تحت عنوان گشان فعالیت می کند قسمت دیگری از این شرکت بحث ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز است که پیرامون این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود نیمی از سهامداران شرکت پردیسبان رد مال شدند

حدود نیمی از سهامداران شرکت پردیسبان رد مال شدند