مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 15:452020-12-22سياسي

ضرورت وحدت علمای اهل سنت قشم دربرخورد با فرقه گرایی


آنچه روشن ومبرهن است این عده که ماهیت آن برای مردم مشخص است گاها اختلافات شخصی خود را به موضوعات مختلف تسری داده تابلکه ازآب گل آلود ماهی بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، جهانگیر حاجی زاده از فعالان اجتماعی هرمزگان در یادداشتی با اشاره به فوت یکی از چهره های مطرح اهل سنت قشم بدنبال تألمات روحی ناشی از رفتار جمع کوچکی از افراد در مراسم نمازجمعه هفته گذشته، آورده است: خبر کوتاه بود: فوت شیخ محمد اسلامی  پس از فوت ایشان عده ای بر طبل تشویش اذهان عمومی کوبیده و سخنانی برزبان راندند که جز ایجاد اختلاف و بازی درپازل دشمن در این موقعیت حساس کشور چیزی از آن متصور نیست.

آنچه روشن و مبرهن است، این عده که ماهیت آن برای مردم مشخص است گاها اختلافات شخصی خود را به موضوعات مختلف تسری داده تا بلکه از آب گل آلود ماهی بگیرند.

  ضرورت دارد دستگاههای متولی امنیتی، اطلاعاتی و قضایی نسبت به ریشه یابی جریان هایی که به انحای مختلف باعث انشقاق جامعه می شوند، با مغرضان به نظام اسلامی و کسانی که به انحای مختلف در پازل دشمن بازی می کنند، را داشته باشد.

وحدت جامعه اسلامی خمیرمایه و جوهره انسجام بخشی به جبهه اسلام ناب و شکل گیری تمدن نوین اسلامی بوده و تنها نسخه شفابخش برای التیام دردهای پیکر زخم آلود امت اسلام در فضای غبارآلود کنونی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت وحدت علمای اهل سنت قشم دربرخورد با فرقه گرایی

ضرورت وحدت علمای اهل سنت قشم دربرخورد با فرقه گرایی