مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 10:402020-12-22اجتماعي

پیش بینی برف و باران در گیلان برای آخر هفته


مدیرکل هواشناسی گیلان از نفوذ سامانه سرد و بارشی در گیلان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود با ورود این سامانه هوای استان به ویژه در ارتفاعات و کوهستان با برف همراه باشد.

- محمد دادرس امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت آب وهوای استان طی روزهای آینده، اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده جوی غالباً پایدار طی 24 ساعت آینده است.

وی با بیان اینکه از روز چهارشنبه سامانه ای ناپایدار وارد منطقه گیلان می شود، افزود: از بعد ظهر فردا ما در استان شاهد افزایش ابر و بارندگی خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی گیلان در پیش بینی وضعیت هوای استان برای روزهای پنجشنبه و جمعه گفت: طی این دو روز دمای استان با کاهش محسوس همراه بوده و بارش ها در ارتفاعات به شکل برف است.

دادرس از بارش برف مخلوط با باران برای دو روز پایانی هفته در گیلان خبر داد و گفت: این بارش ها به شکل خفیف در دامنه ها و مناطق کوهستانی پیش بینی می شود.

وی از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان خبر داد و گفت: برای دو روز پنجشنبه و جمعه که سامانه سرد و بارشی وارد استان می شود هشدار سطح نارنجی نیز صادرشده است.

مدیرکل هواشناسی گیلان آب گرفتگی، لغزش و رانش، کولاک برف در ارتفاعات، دامنه ها و مناطق کوهستانی، کاهش دید و اختلال در تردد محورهای کوهستانی را ازجمله مخاطرات پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برف و باران در گیلان برای آخر هفته

پیش بینی برف و باران در گیلان برای آخر هفته