مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 09:152020-12-22سياسي

تلاش شهرداری جویبار برای زنده نگاه داشتن 9 دی جای تقدیر دارد


9 دی یوم الله است ، به پاس گرامیداشت این روز در شهر جویبار میدانی بنام 9 دی نامگذاری شد که ما از این اقدام واقعا خوب ، جالب و به جای محمدنژاد شهردار این شهر تشکر و قدردانی می کنیم.

- ایسنا/مازندران امام جمعه جویبار گفت: 9 دی یوم الله است ، به پاس گرامیداشت این روز در شهر جویبار میدانی بنام 9 دی نامگذاری شد که ما از این اقدام واقعا خوب ، جالب و به جای محمدنژاد شهردار این شهر تشکر و قدردانی می کنیم.

محمد تقی نادعلیزاده در جلسه گرامیداشت 9 دی طی سخنانی اظهار کرد: خدا به پیامبر (ص)فرمود ای سول ایام الله را به مردم یادآوری کن، ما در شهر جویبار نیز تابع دستور مقام معظم رهبری هستیم ایشان فرمودند 9 دی ایام الله است.

امام جمعه جویبار ضمن تقدیر از محمدنژاد شهردار جویبار در احداث میدانی به نام 9 دی تصریح کرد : 9 دی یوم الله است ، به پاس گرامیداشت این روز در شهر جویبار میدانی بنام 9 دی نامگذاری شد که ما از این اقدام واقعا خوب ، جالب و به جای محمدنژاد شهردار این شهر تشکر و قدردانی می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیداست در شهر جویبار میدانی هم به نام سردار سلیمانی زده شود گرچه مقام و جایگاه سردار سلیمانی بالاتر از اینها بوده اما هرکس به اندازه همت خودش باید برای زنده نگهداشتن نام این شهید تلاش کند؛ در شهرستان جویبار نیز باید یک جای مناسبی به نام این سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش شهرداری جویبار برای زنده نگاه داشتن 9 دی جای تقدیر دارد

تلاش شهرداری جویبار برای زنده نگاه داشتن 9 دی جای تقدیر دارد