مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 08:252020-12-22بين الملل

ملادینوف: شهرک های اسراییلی مانعی در برابر تشکیل کشور فلسطین است


هماهنگ کننده سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه نسبت به تداوم عملیات شهرک نشینی در اراضی اشغالی فلسطین هشدار داده و اعلام کرد، حدود 50 درصد شهرک هایی که رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته در سال جاری بسازد، - هماهنگ کننده سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه نسبت به تداوم عملیات شهرک نشینی در اراضی اشغالی فلسطین هشدار داده و اعلام کرد، حدود 50 درصد شهرک هایی که رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته در سال جاری بسازد، در عمق کرانه باختری قرار دارد و همین مساله مانعی در برابر امکان تشکیل کشور فلسطین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العربی الجدید، نیکولای ملادینوف، هماهنگ کننده سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه در آخرین گزارش خود در این پست در شورای امنیت اظهارات مذکور را ایراد کرد.

قرار است ملادینوف از این پس به عنوان نماینده ویژه سازمان ملل در لیبی فعالیت کند.

وی نسبت به طرح های جدید رژیم صهیونیستی برای ساخت 3500 واحد شهرک نشینی دیگر هشدار داد و گفت، ساخت این واحدها علاوه بر تخریب منازل فلسطینی ها و آوارگی آنها موجب جدایی جنوب کرانه باختری از شمال آن می شود.

ملادینوف خواستار توقف فوری شهرک سازی ها شد و از مقامات رژیم صهیونیستی خواست تخریب منازل فلسطینی ها و آوارگی آنها را متوقف کنند و به آنها مجوز ساخت به ویژه در قدس اشغالی و حومه بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملادینوف: شهرک های اسراییلی مانعی در برابر تشکیل کشور فلسطین است

ملادینوف: شهرک های اسراییلی مانعی در برابر تشکیل کشور فلسطین است