مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 07:252020-12-22اجتماعي

حیات وحش «باشگل» در استان قزوین سرشماری شد


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین با اشاره به انجام سرشماری زمستانه حیات وحش در استان قزوین گفت: هدف از این سرشماری برآورد جمعیت، اطلاع از وضعیت زاد و ولد و مرگ و میر، - ایسنا/قزوین مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین با اشاره به انجام سرشماری زمستانه حیات وحش در استان قزوین گفت: هدف از این سرشماری برآورد جمعیت، اطلاع از وضعیت زاد و ولد و مرگ و میر، بررسی عوامل تهدید و نقاط قوت مناطق برای به کارگیری در سیاست گذاری و مدیریت وحوش شاخص استان از جمله قوچ و میش، کل و بز و آهو بود.

حسن عباس نژاد اظهار کرد: سرشماری زمستانه وحوش در استان با حضور مأموران اجرایی یگان حفاظت، کارشناسان، ادارات محیط زیست شهرستان ها، محیط بانی ها و با برنامه ریزی معاونت فنی اداره کل حفاظت محیط زیست قزوین از منطقه حفاظت شده باشگل انجام شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین تصریح کرد: هدف از این سرشماری برآورد جمعیت، اطلاع از وضعیت زاد و ولد و مرگ و میر، بررسی عوامل تهدید و نقاط قوت مناطق برای به کارگیری در سیاست گذاری و مدیریت وحوش شاخص استان از جمله قوچ و میش، کل و بز و آهو بود.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، وی تصریح کرد: در این برنامه گونه های شاخص علفخوار مناطق نظیر قوچ و میش ارمنی، آهو وحشی شمارش شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیات وحش «باشگل» در استان قزوین سرشماری شد

حیات وحش «باشگل» در استان قزوین سرشماری شد