مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 06:102020-12-22دانش

آیین نامه مدیریت استانی موسسات آموزش عالی تدوین شد/ مشارکت استان ها در تصمیم گیری


در راستای تمرکز زدایی در بخش هایی از تصمیم گیری ها در حوزه آموزش عالی و مشارکت دادن دانشگاه های هر استان آیین نامه مدیریت استانی موسسات آموزش عالی تدوین شد.

- منصور غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جزییات نامه اخیر خود به روسای دانشگاه ها درباره همکاری با روسای دانشگاههای استان در راستای ساماندهی آموزش عالی گفت: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای تمرکز زدایی در بخش هایی از تصمیم گیری ها در حوزه آموزش عالی و مشارکت دادن دانشگاه های هر استان و استفاده از ظرفیت های مدیریت استانی، آیین نامه ای تحت عنوان مدیریت استانی موسسات آموزش عالی تدوین کرده است.

وی ادامه داد: در این آیین نامه اختیار تصمیم گیری در موارد متعددی از امور مرتبط به شورای استانی متشکل از مدیران موسسات آموزش عالی مستقر در استان، داده شده است.

وزیر علوم ادامه داد: در این راستا یکی از دانشگاههای استان به انتخاب وزارت علوم به عنوان دانشگاه مُعین مسئولیت هماهنگی و انجام امور دبیرخانه ای مدیریت استانی را به عهده خواهد داشت.

وی تصریح کرد: واگذاری اختیار تصمیم گیری، پیشنهاد طرح های کارشناسی شده بخصوص در موارد خاص استانی، با توجه به ظرفیت ها و برنامه های توسعه ای هر استان، می تواند بهره گیری از توان کارشناسی و علمی آموزش عالی را در تحقق اهداف و برنامه ها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه مدیریت استانی موسسات آموزش عالی تدوین شد/ مشارکت استان ها در تصمیم گیری

آیین نامه مدیریت استانی موسسات آموزش عالی تدوین شد/ مشارکت استان ها در تصمیم گیری