مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 05:352020-12-22سياسي

لزوم توجه به مشکلات پرستاران/ اقدامات کادر درمان قابل ستایش است


امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه اقدامات کادر درمان از جمله پرستاران در ایام کرونا قابل ستایش است، گفت: توجه به مشکلات پرستاران ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز جانشان مایه گذاشتند و ایثار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان سختی های کار پرستاری و برخورد با بیماران ابراز کرد: بعضی کارها تعطیلی بردار نیست و شخص همواره باید آماده خدمت رسانی باشد.

پرستاری، از جمله این حرفه ها است.

امام جمعه ایلام در ادامه تصریح کرد: پرستاران، با گذشت از خانه و فرزندان خود، در سنگر سلامت و مجاهدانه برای رضای خدا به بیماران به ویژه بیماران کرونایی خدمت می کنند، اما برخورد بیمار با پرستار گاهی با تندی و پرخاش همراه است، که تحمل آن سخت است و صبر بسیار طلب می کند.

وی افزود: بدون تردید جامعه پرستاری، با مشکلات فراوان معیشتی، استخدامی و آموزشی روبرو است، که دستور رسیدگی به مطالبات و اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری و جدیت در استخدام پرستاران در بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار داشت.

امام جمعه ایلام در پایان ضمن تبریک مجدد و قدردانی از زحمات و تلاش های بی وقفه پرستاران و کادر درمان استان بخصوص در ایام مبارزه با بیماری کرونا ، ابراز کرد: این آزمون سنگین مایه سرافرازی جامعه پزشکی و پرستاران کشور بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به مشکلات پرستاران/ اقدامات کادر درمان قابل ستایش است

لزوم توجه به مشکلات پرستاران/ اقدامات کادر درمان قابل ستایش است