مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 22:152020-12-21فرهنگي

یک «پروین» واقعی، بدون آه و افسوس


حسین کیانی که به اجرای نمایش بر اساس برخی از شخصیت های تاریخی علاقه مند است، چند ماه پیش دست به قلم شد و نمایشنامه «پروین» را بر اساس شخصیت پروین اعتصامی نوشت.

- حسین کیانی که به اجرای نمایش بر اساس برخی از شخصیت های تاریخی علاقه مند است، چند ماه پیش دست به قلم شد و نمایشنامه پروین را بر اساس شخصیت پروین اعتصامی نوشت.

او البته تاکید دارد که در این نمایش نگاهش به پروین اعتصامی، نگاهی ترحم آمیز و همراه با آه و افسوس نیست بلکه شخصیت مسلط و اثرگذار او را در شعر فارسی مورد توجه قرار داده است.

این نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر که اجرای نمایش تازه اش تاکنون دو بار به دلیل تعطیلات کرونایی تئاتر به تعویق افتاده است، درباره وضعیت اجرای این اثر به ایسنا گفت: در آغاز قرار بود این نمایش را از اواخر مهر در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه ببریم که به دلیل تعطیلی تئاتر، اجرای آن به بهمن و اسفند موکول شد و حالا هم که تئاتر همچنان تعطیل است و خبری از بازگشایی نیست.

بنابراین اجرای این نمایش در بهمن ماه هم منتفی است چون حتی در صورت بازگشایی تئاتر، زمان کافی برای تمرین نداریم.

او ادامه داد: متن این نمایش بدون کوچک ترین اصلاحی از سوی شورای نظارت و ارزشیابی مرکز هنرهای نمایشی تایید شده و امیدوارم با بازگشایی تئاتر، در اولین فرصت، روی صحن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک «پروین» واقعی، بدون آه و افسوس

یک «پروین» واقعی، بدون آه و افسوس