مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 16:502020-12-21سياسي

کاهش 23 درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده های اهر


تبریز از کاهش 23 درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده های اهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر امروز در مراسمی فعالان راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اهر به مناسبت هفته حمل و نقل تجلیل شدند.

آیت الله جواد حاجی زاده در این آیین با اشاره به این که تمامی مشکلات ادارات و خلل در خدمات رسانی از محدودیت های منابع مالی دولت ناشی می شود افزود: مهم این است در شرایطی که محدودیت منابع مالی؛ مدیریت و خدمات رسانی متوقف نشود.

امام جمعه اهر با ابراز خوشنودی از کاهش 23 درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده های شهرستان اهر گفت: رفع نقاط حادثه خیر جاده ها و برنامه ریزی برای کاهش تصادفات جاده ای انتظاری است که از دستگاه های مربوطه داریم.

افزایش هزینه ها و محدودیت منابع مالی چالش حوزه راهداری اهر است قاسم قمری در آیین تجلیل از فعالان راهداری و حمل و نقل جاده ای اهر با اشاره به فعالیت 5 شرکت مسافربری و 3 شرکت باربری در شهرستان اهر گفت: متأسفانه اعتبارات راهداری 3 سال است که افزایش نیافته اما هزینه های راهداری چند برابر افزایش یافته است که حوزه راهداری نیز به تبع کمبود منابع مالی با چالش هایی مواجه شده است.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای اهر با گلایه از عدم تخصیص به موقع اعتبارات راهداری شهرستان اهر افزود: بالا بودن سن و فرسوده ماشین آلات از دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 23 درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده های اهر

کاهش 23 درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده های اهر