مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 13:352020-12-21اقتصادي

400 مترمربع از اراضی ملی و دولتی شهر درگهان رفع تصرف شد


رییس حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات منطقه آزاد قشم از رفع تصرف 400 مترمربع از اراضی ملی و دولتی محدوده شهر درگهان به ارزش تقریبی یک میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مصطفی مازندرانی گفت: این رفع تصرف پس از اخذ استعلامات موردنیاز، با دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همکاری شایان مأمورین نیروی انتظامی انجام شد.

وی اضافه کرد: برخورد با متخلفان و متصرفان غیرقانونی اراضی ملی و دولتی برابر قانون و مقررات پیگیری می شود و با قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز، اراضی ملی که متعلق به عموم مردم است از دستبرد متجاوزان و فرصت طلبان محفوظ می ماند.

رییس اداره حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: رفع تصرف از 400 مترمربع به ارزش بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال در محله کلات شهر درگهان، در راستای وظایف کاری و تکلیف قانونی نیروهای این یگان و با همکاری مأمورین نیروی انتظامی صورت گرفت.

به گفته مازندرانی؛ برنامه ریزی و اقدامات بسیار خوبی در زمینه رفع تصرف و برخورد با زمین خواران و سودجویان در حال انجام است و مردم، مسئولان محلی می توانند با ارائه گزارش به موقع در مورد تخلفات صورت گرفته، به نیروهای این اداره در رفع تصرف اراضی ملی و دولتی کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 مترمربع از اراضی ملی و دولتی شهر درگهان رفع تصرف شد

400 مترمربع از اراضی ملی و دولتی شهر درگهان رفع تصرف شد